26 Şubat 2013 Salı

Oscar 2013

 Eveeet, yine bir Oscar'a daha hoş geldiniz. Aslında konuşacak edecek o kadar şey var ki Oscar hakkında ama ben yazımı kısa tutacağım siz merak etmeyin :) Jennifer Lawrence 'nin yere kapaklanışı mı desem, Angelina Jolie'nin gelmemesi mi desem bilemiyorum. Ama bence bu tören diğerlerine göre biraz daha zayıftı. 



 Açılışı Anne Hathaway şekerimle yapayım dedim. Kıyafet tercihlerini genelde pek fazla kişi beğenmese de ben ona bayılıyorum. Oyunculuğu, zarafeti, yüzü, endamı bana Audrey Hepburn' ü anımsattığı için olsa gerek. Elbisesi sade ama Prada. Yani bu ne biçim elbise falan demeyin çarpılırsınız. Ama benim en hoşuma giden kolyesi oldu. O da Tiffany. Büyük ihtimalle Anne'nin üzerindekileri satsam hayatım boyunca geçinirim ama o Oscar'da geziyo ben evde pijamamla oturuyorum. Neyse Anneciğimi ödülünden dolayı kutluyor, saçlarının uzamasını dört gözle bekliyorum öptm cnm :)





Reese Witherspoon bilmem kaç bin dolarlık elbisesiyle poz veriyor ama hiç düşünmüyor bu elbise bana gitmiş mi diye. Gitmemiş canım. Yani gördüğüm kadarıyla basenler kalça falan ful yerinde duruyor bir yere gittiği yok. Zaten elbise de kırışık buruşuk. Yanlış anlaşılmasın Reese'e ve elbiseye saygım sonsuz ama bence birlikte takılmamalılar. 


Bir önceki Golden Globes 2013  yazımda Jessica Chastain'in arkasından çok konuşmuştum ama galiba beni duymuş ve kendini toparlamış. Hatta toparlamak ne kelime adeta çığır açmış. Açık söylüyorum törende en beğendiğim kişi Jessica idi. Saçları, elbisesi, makyajı, fiziği hepsi bir uyum içinde dans ediyor gibi olduğundan daha fazla konuşmaya gerek duymuyorum. Oscar goes tooo Jessica!!


Amy Adams'ın kafası nerdeydi bilmiyorum ama galiba gelirken yanlış bilgilendirilmiş. Alice harikalar diyarında'nın gala gecesi mi vardı benim mi haberim yok?! Neredeyse kırmızı halı uzunluğunda elbisesiyle ortalıkta prensescilik oynayan Amy Oscar'ı da alamadı. Ama bence almaması iyi oldu çünkü o elbiseyle sahneye çıkana kadar biz Oscar 2014'e hazırlanıyor olurduk. Saçlar güzel ama o tüylü uzun elbisesi benden uzak olsun.


Allahım bana bişeyler oluyor! Kolonya falan getirin tansiyonum çıktı. Amanda Seyfried zayıf vücudu ve kollarını ortaya çıkarmış. Olmayan göğsüne bir dekolte kondurmuş. Saçları da arkadan topuz yapmış ve ortaya koca yüzüyle büyük gözleri kalmış. Onu çok yaşının dışında bir elbiseyle sanki Oscar alacakmış gibi salınırken görüyor ve şöyle bir bakıp geçiyoruz.


Ve evet tahmin ettiğiniz gibi en sona en bombayı bıraktım. Bombayı atıp kaçıcam. Jennifer Lawrence Oscarını aldı. Almadan önce bir güzel düştü. Ama o elbiseyle ben kesin düşer demiştim. Vallahi ahım tuttu. Elbisesi fena değil, güzel. Ama böyle de gelin gibi gelmiş yani. Benim hayallerimdeki gelinlik modeline yaklaşmış diyebilirim! Vee o straplez giymekten bıkmadı ben görmekten bıktım. Bi insan hep mi aynı model giyer canım. Heralde bunların toptancısını falan buldu törenlerde bir bir giyiyor :)


Neyse efendim Oscar da böyle Teen Choice Awards gibi gençlerle dolup taştı. Bir sonraki Oscar'a One Direction ile Taylor Swift şarkı söylerse şaşmayın derim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder