21 Ocak 2013 Pazartesi

Golden Globes 2013

                  Size şimdiye kadar hep günlük tavsiyeler verdim ama artık biraz 
                                     dedikodu zamanının geldiğini düşünüyorum.
Bakalım bu seneki Golden Globes'da kim ne giymiş ne takıştırmış?



Yazıya Jennifer Lopez ile başlayayım dedim. Şimdi hakkını yemeyelim kadın gerçekten taş gibiydi. 
Ama ben onun bu tarz kıyafetlerinden gerçekten çok sıkılmaya
başladım. Sanki azcık eğilse bi taraflarını görecekmişiz gibi gelen bu elbiseler dışında
başka kıyafeti yok sanki. Ha yakışıyor mu? Yakışıyor. Ama suyunu da çıkarmamak lazım.


Ah Nicolecim ne yaptın sen? Hayır anladık çok sert bakıyosun süpersin ama bu elbiseyi giymekteki
amacını bir türlü çözemedim. Elbise güzel ama sen o kadar zayıfsın ki
elbisenin güzelliğini öldürmüşsün. Kafan vücudundan büyük bir şekilde kalmış öyle. Neyse 
artık Oscar'da senden daha güzel bir şeyler bekliyorum canım.


İşte gençlik ateşi! İşte ateşler içindeki kız! İşte Jennifer Lawrence!
Küpeler güzel, saç güzel, makyaj güzel, clutch güzel ama o elbisenin eteğindeki problemi
bir türlü çözemedim. Eteğin nereden başladığı belli değil ve ütüsüz! Canım limuzin çok mu kalabalıktı da ütüsünü bozdun bu güzelim elbisenin?


Geldik Jessica Chastain'e. Elbisenin rengi gayet güzel Saç rengine çok uymuş. Üzgünüm ama
o elbise senden 5 beden büyük. Jessica Chastain, bu elbiseyi
alırken ya hiç denemedi ya da evdeki perdeyi üzerine geçirip geldi.


 Anne Hathaway'i her zaman çok beğenirim. Yüzü olsun, oyunculuğu olsun, fiziği olsun çok güzel
kadındır. Ama bu ödül töreninde beni hayal kırıklığına uğrattı. Anladım Sefiller 'de
oynuyor diye çok abartı bir şey giymek istememiş ama bunu bizim lise mezuniyetlerindeki
kızlar bile giymiyor Anne! Çok soluk kalmışsın ama yüzün güzel.


Kapanışı Helena Bonham Carter ile yapayım dedim. Ama hiç de iyi dememişim. Bu kadının
her zaman çok cool olmasına hayranım ama o elindeki dudaklı makyaj
çantasını Kızılay'da 5 liraya satıyolar. Liseli gençlerimizin %80'i onu kalem kutusu olarak
kullanırken sen nasıl ödül törenine getirdin Helena?



Neyse gördüğünüz gibi para içinde yüzseniz de insanda zevk olmayınca Oscar almış ne yazar? Biz en iyisi giyelim Kotondan kıyafetlerimizi. Varsın kezban desinler, en azından 70 milyona rezil olmamış oluruz.






1 yorum: