12 Ağustos 2013 Pazartesi

Bu aralar pek moda! Kısa, sarı saçlar.

Pek benim tarzım olmadığını baştan söyleyeceğim. Beğenenler tabi ki var. Hakkını da yemem yakışana da yakışıyo! Ama tarz meselesi. Ben beğenmedim. Bu sene herkes saçını böyle yapıp dolaşırsa dışlanır mıyım? Ben dışlanmaya razıyım valla. Şimdi bu akımın öncülerinden birkaç ismi inceleyelim.


      

Miley Cyrus saçlarından bahsetmemek elde değil. Çünkü bu sadece saçlarını değil bütün tarzını değiştirdi. Artık ben o Disney kızı değilim yeni neslin Rihannasıyıım demeye çalışan saçlarına ben hala ısınamadım. Yani nasıl bir model yaparsa yapsın, ne giyerse giysin yüzündeki o baby face lik kaybolmuyor canım! Yok olmuyor sevemiyorum daha fazla konuşamayacağım. Civciv sarısı saçları gözümü alıyor diğer ismimize geçelim. 



Bade İşçil (Süalp) de bu akımın Türkiye'deki öncülerinden. Dizi bitti, o güzelim küt saçlar gitti. Eski saçını kendisine çok yakıştırdığımdan bu değişikliğe üzüldüm. Ayrıca dediğim gibi bu saç modelini sev mi yo rum. Sevmiyorum arkadaş! Ama kadının öyle güzel bir yüzü var ki bence bu modeli de taşıyabilmiş, kendisine yakıştırmış, ben kıskançlığımdan beğenmiyorum siz beni boşverin :(


Jessie J'in saç kestirmesinin sebebini tabi ki biliyoruz. O kazıttı saçlarını bu uzamış hali. Ama sarıya boyatmasaymış keşke dedim ben görünce. Çünkü kendisini esmer güzeli olarak biliyoruz. Her boyayı kapanın saçını sarıya boyattığı şu dönemlerde bari Jessieciğim esmer kalsaydı :( Tabi yine de Miley'den çook daha iyi taşıyo onu da söylemeden geçemeyeceğim.



Ben şimdilik bunlardan bahsettim. Amaan hiç bana göre değil valla ben 1,5 saat saç kurutmaya da şu sıcakta fön makinesi altında buharlaşmaya da razıyım. Onlar ermiş muradına ben çıkmayayım o kerevete :)

1 yorum:

  1. Miley ne yaparsa yapsın. Rihanna ile arasında dağlar kadar fark var.
    Bade İşçilin uzun saçlarını tercih ederim ben.

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil